پنجشنبه, 1 مهر 1400


پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات

شرکت سهامی آب منطقه ای سیستان و بلوچستان

 

شهروند گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هر یک از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه، ما را در ارتقا سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید.

                                                                          با تشکر

                                                                       محمد دلمرادی

                                                                     رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

                                                               شرکت سهامی آب منطقه ای سیستان و بلوچستان

 

سنجش رضایت ارباب رجوع


   

شفافیت فرایندی


پاسخگویی و مسئولیت پذیری


تسلط بر فرایند


زمان فرایند


نظام مند بودن فرایند


کلیت فرایند