شفافیت فرایندی
|
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار :
|
|
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت :
|
|
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی :
|
|
پاسخگویی و مسئولیت پذیری
|
نحوه رفتار و پاسخگویی مسئول مربوطه :
|
|
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت :
|
|
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایت ها، نظرات و پیشنهاد های شما :
|
|
[راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها] :
|
|
تسلط بر فرایند
|
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد :
|
|
زمان فرایند
|
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت :
|
|
[تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم 'رسید خدمت'] :
|
|
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت :
|
|
نظام مند بودن فرایند
|
نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت :
|
|
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه :
|
|
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیر کپی شناسنامه، کارت ملی و ...) به بخشهای مختلف :
|
|
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیر قانونی برای دریافت خدمت :
|
|
کلیت فرایند
|
احساس رضایت از خدمت دریافت شده :
|
|