1- راهبرد زیر شاخص مشارکت در کاربر پسند بودن تارنما
در رابطه با نماگر قابلیت شخصی سازی، جستجوی پیشرفته و اجرای در کلیه مرورگرها و اجرا بر روی دستگاه های قابل حمل بصورت واکنشگرا در سایت شرکت سهامی آب منطقهای سیستان و بلوچستان رعایت شده است.
2- راهبرد مشارکت در زیر شاخص شفافیت تارنما
در رابطه با نماگر ارتباط مستقیم مدیران در وب سایت و تاریخ های بروزرسانی و انتشار شناسنامه خدمات در منوی خدمات الکترونیک سایت شرکت سهامی آب منطقهای سیستان وبلوچستان بطورکامل ارائه شده است.
3- راهبرد مشارکت کیفیت خدمات تارنما
با توجه به اطلاع رسانی خدمات در منوهای خدمات الکترونیک و مشترکین بطور کامل و مجزا ارائه شده و آرشیو خبری مجزا نیز علاوه بر نمایش مهمترین اخبار در صفحه اصلی وجود دارد.
4- راهبرد مشارکت در دسترس پذیری تارنما
در سایت شرکت سهامی آب منطقهای سیستان وبلوچستان با استفاده از پادکست صوتی امکان پشتیبانی از افراد کم توان وجود دارد و دستورالعمل بروزرسانی و استاندارد بودن نام دامنه وزمان بارگذاری رعایت گردیده است.
5- راهبرد مشارکت در دسترس پذیری اطلاعات
در تارنمای سایت شرکت سهامی آب منطقهای سیستان و بلوچستان ، سوالات متداول، پیوندها و وجود کانال اطلاع رسانی سروش و در نهایت اخبار و مزایده ها و اطلاعیه های مهم وجود دارد.
6- راهبرد مشارکت در دسترس پذیری اطلاعات
در این وب سایت بیانیه حریم خصوصی و سطح توافق خدمات در منوی قوانین ،مقررات و بخشنامه ها در قسمت اطلاعیه ها وجود دارد.
گروه: دستورالعمل ها
تاریخ صدور : 1 اردیبهشت 1397