پنجشنبه, 28 شهریور 1398

بیانیه توافق سطح خدمات

 توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای سیستان و بلوچستان  به شرح ذیل می باشد:

1- تارنمای شرکت آب منطقه ای سیستان و بلوچستان مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و نظرات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی (در قالب میز خدمت) از طریق "تماس با ما " را دارد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مدیریت عامل ، فناوری اطلاعات و روابط عمومی شرکت ، و سایر حوزه ها ، تماس برقرار نمایید.

2- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

4- تارنمای شرکت آب منطقه ای سیستان و بلوچستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.

 

خدمات اطلاع رسانی:

لیست خدمات قابل ارائه

شناسنامه خدمات دستگاه

اخبار

مناقصات و مزایده ها

 

خدمات تعاملی :

خدمات الکترونیکی

تماس با مدیران ارشد دستگاه

سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات

نظرسنجی آنلاین

 

دسترس پذیری :

این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.

 

نگهداری و تغییرات خدمت:

در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود